starnight

Direktlänk till inlägg 20 december 2012

Snart ett år till mot sitt slut

Av starnight - 20 december 2012 22:55


Ja, nu är det snart Jul igen.....

vet inte vad man ska säga om det

Jag brukar älska julen, julförberedelser, julklappsfixande och mys...

i år....

ja, vad ska man säga


Frustrationen som genereras får användas till att fixa iaf

Nu är golven på plats, färgen i första rummet påkluddad....

nästa rum på g, sen finlir med lister och sånt innan dekoration med lampor och annat


Får tränan andning en stund....

sedan får vi hoppas att man äntligen kan komma igång ordentligt med träning och allt

Och linedancen ;) så kul är det

ett riktigt andningshål... kan man verkligen behöva


Ja, vi får väl se.... hoppas kan man alltid, att saker kan lösa sig....innan det är för sent....


Saliga är de tålmodiga, värdefulla de älskande....En dag ska sanningen segra och äkta kärlek och värme vinna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av starnight - 26 maj 2013 12:28

Om jag bara fick krama om dig och säga hur mycket jag älskar dig. Du övertygar dig själv att jag inte bryr mig... Om du bara visste hur fel du har. Jag bryr mig! Jag längtar efter att få vara med dig, få visa att jag älskar dig, som jag alltid gjor...

Av starnight - 30 december 2012 18:47

Vet du (NI).... jag skiter faktiskt i det här! Jag bryr mig inte om varken er eller ert krig   Det som är viktigt här är faktiskt mina älsklingar! (som borde vara dina också herrn) Det är de som är viktiga och som betyder någonting   ...

Av starnight - 30 december 2012 18:05

Vi provar med en Polygraph...... 1/10 1996 7/10 1996 28/10 1996 13/1 1997 17/10 12.30 1997 5/1 1998 26/2-15/5 1996   To build a world on sand and dust is not always wise, the ground will break some day when the storm comes in ...

Av starnight - 26 december 2012 22:10

Det sägs att tiden ska läka alla sår.... bulls..t Så länge inte alla inblandade kommer över och går vidare kan ingen komma framåt....tyvärr   när man låter bitterheten gå ut över de man egentligen ska skydda och älska kommer man aldrig ur det...

Av starnight - 11 november 2012 19:44

Ibland funderar jag allvarligt på vad som är meningen med det här...... det som kallas livet.....   Utvecklingen har gått framåt i en rasande takt och gör så allt fortare... men det spelar ingen roll över huvudet taget inte när människor är...

Ovido - Quiz & Flashcards