starnight

Alla inlägg under juni 2012

Av starnight - 27 juni 2012 15:55

Time flies.....

verkligen!

Midsommar redan över och snart har halva semestern gått utan mer än en kort skymt av solen och total avsaknad av värme   

Gråa moln hänger över himlen och över mitt hjärta....

saknar mitt hjärtegull så det gör ont i kropp och själ..... Kommer jag någonsin få henne tillbaka?

önskar jag visste vad jag gjort för fel, hur det kunde bli såhär..... önskar jag kunde vrida tiden tillbaka, få en chans att prata, mysa och krama  om henne igen. I want my baby back!!!!!!!!!

Ingenting kommer någonsin bli sig likt, och det känns som jag står helt maktlös....... vet inte vad jag ska ta mig till....


Försöker hålla mig igång, göra saker som behöver bli gjorda, vila lagom och röra på mig lagom.....

Konstigt egentligen, lagom till man vant sig vid att ha ledigt börjar det bli dags att ställa sig in på att jobba igen.....sedan är det mer än ett år till nästa gång...   

Om vi åtminstone kunde få lite sol och värme, lite tid att njuta av det som ska vara sommaren...

Ska ut och njuta av min bike later iaf, känner mig rätt nöjd, men inte 100 förrän jag fått testa ordentligt en vända...

Nu ska jag se om jag kan få saker att hända här på slottet... lite i taget, tyvärr dock en hel massa som behöver bli gjort på en gång eller inom det snaraste.... hmmmm varför ska det alltid vara så????

all at once....


Take care and pray with me that I will get my baby back with me.....   

Av starnight - 3 juni 2012 22:04

Känner en oerhörd saknad, en känsla som är helt obeskrivlig.

Ingen som inte förlorat någon kan förstå på vilket sätt det smärtar.


Försöker klara varje dag, en i taget, tar det som det kommer men det är inte lätt.

Påverkas tror jag, en del, märker hur saker påverkar, hur andra saker påverkas, hur inställningen och acceptansen känns annorlunda.....

Saker stundar, studenten och nästa steg för fisen, semestern, den lilla det blir, lite annat och förhoppningsvis ett och annat trevligt iaf.


Funderar på en del annat som ses och hörs, på om jag ska fortsätta eller inte.

Blir förbaskad på folk som beter sig som skit mot andra. Som kör sitt race och beter sig illa. Som inte respekterar andra och som förstör genom att bete sig dumt och otrevligt.

Vad gör man i grupper om man inte kan respektera andra? Om man inte kan vara schysst och trevlig mot andra i gruppen? Om man inte vill att det ska vara bra för alla och att alla ska ha kul och göra bra saker?

Tycker inte det är kul alls med människor som inte kan vara snälla mot andra.

Nä, jag vet verkligen inte om jag vill vara med längre.....

Det förstör allt jag någonsin trott på, allt jag någonsin älskat med the game......


Kanske är det dags att ta ett nytt steg.....

även om jag egentligen inte skulle vilja att det var så.....

verkar ju som att kroppen inte kommer hålla till 100%.....

men ska kanske ge det en enda liten chans till.....men bara en och den kommer vara liten....

Ovido - Quiz & Flashcards