starnight

Direktlänk till inlägg 11 september 2012

vart ska vägen ta vägen?

Av starnight - 11 september 2012 20:27

Jobbar på att fokusera, varje dag...

känner mig så vilsen ibland.

Hur kommer det att bli?


När man är ensam är då tankarna kommer. Jag känner mig lätt snurrig ibland, lite illamående och väldigt orolig

Ensam....

Är det så framtiden ska gestalta sig nu?

Vart ska vägen ta vägen då?


Visst finns det en styrka någonstans, en drivkraft

men oron och saknaden är så enorm

och emellanåt när tankarna på dagarna framför mig kommer så känner jag ett tryck, en tyngd som pressar


Jag önskar och hoppas och ber för allt att världen kommer ställas upprät på någotvis...och att början blir ny och bra och god, bättre än allt och kan ge en ljus väg framför oss, stabil och trygg och positiv och glad


en dag.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av starnight - 26 maj 2013 12:28

Om jag bara fick krama om dig och säga hur mycket jag älskar dig. Du övertygar dig själv att jag inte bryr mig... Om du bara visste hur fel du har. Jag bryr mig! Jag längtar efter att få vara med dig, få visa att jag älskar dig, som jag alltid gjor...

Av starnight - 30 december 2012 18:47

Vet du (NI).... jag skiter faktiskt i det här! Jag bryr mig inte om varken er eller ert krig   Det som är viktigt här är faktiskt mina älsklingar! (som borde vara dina också herrn) Det är de som är viktiga och som betyder någonting   ...

Av starnight - 30 december 2012 18:05

Vi provar med en Polygraph...... 1/10 1996 7/10 1996 28/10 1996 13/1 1997 17/10 12.30 1997 5/1 1998 26/2-15/5 1996   To build a world on sand and dust is not always wise, the ground will break some day when the storm comes in ...

Av starnight - 26 december 2012 22:10

Det sägs att tiden ska läka alla sår.... bulls..t Så länge inte alla inblandade kommer över och går vidare kan ingen komma framåt....tyvärr   när man låter bitterheten gå ut över de man egentligen ska skydda och älska kommer man aldrig ur det...

Av starnight - 20 december 2012 22:55

  Ja, nu är det snart Jul igen..... vet inte vad man ska säga om det Jag brukar älska julen, julförberedelser, julklappsfixande och mys... i år.... ja, vad ska man säga   Frustrationen som genereras får användas till att fixa iaf N...

Ovido - Quiz & Flashcards